Thursday, December 23, 2010

Stand up!

Another emo day for me.Since 17 dec 2010 u said wat u said to me..i've been emo till nw..
I do smiling..but smtg missing in my smile.It's fake.It was like Ha...Ha....Ha....like patung.
I lost my concentration.during band exchange.i scold by those tutor..''Wat are you doing? Got kick out from the indoor...because wat they told me,i forget...cant  concentrate on wat they told me..so...erm, padan muka...
Thx to my friends tat comfort me..but will i become the next alviss kong..haha..i dun hv tat guts to do so..
Wat i hope for christmas is...i can stop emo-ing and stand up! I want my smile back!

Taken from Chau Wing Hin blog..Suit me..

爱是多么的伟大啊~
爱可以让人放弃一切~
我真的好想你~
好想知道你的心在想什么~
你的笑容是多么的灿烂~
你的微笑是多么的甜美~
你的眼睛是多么的迷人~
你的一举一动俘虏了我的心~
看不见你~我的心里总会想着你~
为了你~我会考虑我们的将来~
我不敢仓促下决定~
是你让我在做决定时会犹豫不决~
深怕自己不能带给你幸福~
以前的我是多么的萧洒~
现在我却在这思前想后~
我是几时变得那么的婆妈啊~
喜欢就该说出来啊~
至少你向她说了~
她接不接受你是另一回事~
不要让自己死得不明不白~
人家怎样决定是人家的事~
至少你有努力去争取过~
那才是个男人啊~
没有试过就说自己不行~
我恨你!!!
好想大声说爱你~
好想照顾你一生~
好想你做我的煮饭婆~
好想~好想~
好想和你在一起~

No comments:

Post a Comment